Daniele Bianco

Staje Chiagnenne Ancora

Daniele Bianco

album:

Per La Mia Strada (2008)

Staje Chiagnenne Ancora testo

Ragionare con il cuore, è sbagliat si f’ammor scusami!
ma ij te vogl ancor.. è un effetto naturale, che non riesci a controllare, spogliati! cuttè vogl f’ammore.. scusa non volevo farti male amore mio, giur!! non te ric chiù bucie..stut pur a luc si nun te vuò fà guardà, è mo vien kà nunn’accummicià!
staje chiagnenne ammor e sè sciugliut tutt’o trucc si te facc male nunnò facc pe dispiett!
quann staje cummè te sient semp ngopp’a e stell..quann t’accumpagn pienz sul e semp a chella!soffri quando lei mi kiama e tu non può parlà, quant vote già ta fatt chiagnere!ric chà sò senza cor, pekkè faccio ammor ancor e non sò capace e la lassà!staje chiagnenne ancora e sè sciugliut tutt’o trucc nunnè colpa mij si rid’o cor teng’a essa e pur’attè..
è passat na semman e nun m’hai chiammat ancor cosa c’è? mi sento soffocare, smettila di programmare! è un processo naturale il cuore sai..non si può comandare!scusa non volevo farti male amore mio, giur!! non te ric chiù bucie..stut pur a luc si nun te vuò fà guardà, è mo vien kà nunn’accummicià!
staje chiagnenne ammor e sè sciugliut tutt’o trucc si te facc male nunnò facc pe dispiett!
quann staje cummè te sient semp ngopp’a e stell..quann t’accumpagn pienz sul e semp a chella!soffri quando lei mi kiama e tu non può parlà, quant vote già ta fatt chiagnere!ric chà sò senza cor, pekkè faccio ammor ancor e non sò capace e la lassà!staje chiagnenne ancora e sè sciugliut tutt’o trucc nunnè colpa mij si rid’o cor teng’a essa e pur’attèèèèèèèèèèè!!!!

Ascolta Staje Chiagnenne Ancora - Daniele Bianco